Českobudějovický víkend 24. – 25.4 2010

17.06.2010 19:29

 

V pátek jsme vyrazili směr Jižní Čechy. Večer se ubytovali a kuli plány kam vyrazíme.

Já si naplánovala v sobotu návštěvu výstavy psů na Českobudějovickém výstavišti. Protože Ebi hárá, nemohla jít se mnou mezi pejsky, tak šli s Ivem na procházku do blízkého okolí. Na výstavě se mi moc líbilo. Děkuji za milou společnost všem kamarádům ! Všem jsem moc držela palce !! Po výstavě jsem se šla ještě projít s Ebi a Ivem k nedalekému rybníku. Obešli jsme ho dokola a naťapali cca 8km. Znaveni po celém dni jsme s Ebišákem usnuly u televize :-)

V neděli jsme vyrazili na Kleť. Sluníčko svítilo o stošest a tak jsme byli rádi, že cesta vedla lesem. Na vrcholku jsme si dali zasloužené pivo a Ivo šel kouknout na rozhlednu. Já vzhledem k mému bolavému kolenu zůstala dole hlídat to pivo :o) Celkem jsme ten den ušli cca 12km.

Fotky z tohoto víkendu najdete ZDE.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode